אחת השאלות או המשפטים שאני שומעת הכי הרבה מתלמידות, לקוחות ומתעניינות היא:

"אבל יש כבר כל כך הרבה שעושות ציפורניים..."וזה משפט שבקלות יכול לייצר בלבול, חוסר ביטחון, אפילו עצירה.

ואני מבינה. התחושה הזו טבעית – כאילו אין מקום לעוד. כאילו השוק כבר רווי.

אבל האמת? היא בדיוק ההפך. נכון, יש הרבה מניקוריסטיות.

אבל יש גם המון לקוחות.

וכמו שאנחנו שונות – גם הלקוחות שונות.

וכל אחת מחפשת לא את הטובה ביותר, אלא את הנכונה לה. וזה הבדל מהותי.

כי "הנכונה לה" זו לא בהכרח מי שעושה הכי יפה, או הכי מהר, או הכי זול.

לפעמים, הבחורה הכי מבוקשת –

היא פשוט זו שהלקוחה הרגישה איתה בטוחה. שמצאה אצלה אוזן קשבת.

זו ששידרה לה אנרגיה שהיא בדיוק הייתה צריכה באותו רגע.

אז איך זה עובד בפועל?

🔸 המחיר שאת גובה – מושך סוג מסוים של קהל

🔸 הזמינות שלך – מדברת ללקוחות מסוימות

🔸 האנרגיה והגישה שלך – הן מה שמייצרות את החיבור האישי כל אחת מאיתנו משדרת משהו קצת אחר –

וזה בדיוק מה שגורם ללקוחה לבחור בך, ולא במישהי אחרת.

וכמו שאת – גם הקהל שלך מתפתח

ככל שאת לומדת, מתרגלת, מתבגרת, מרגישה יותר ביטחון –

כך משתנה גם הקהל שאת מושכת.

זה קורה באופן טבעי.

וברגע שמבינים את זה – נפסקת ההשוואה, ופשוט מתקדמים.

חשוב לי לומר משהו על נושא המחיר

אני רואה הרבה בנות שמעדכנות מחיר "כי כולן העלו".

אבל האמת?

עדכון מחיר צריך לבוא מתוך ערך עצמי. מתוך הבשלה פנימית.

לא מתוך תחרות, לא מלחץ, לא מהשוואה.

🔺 כשאת מעלה מחיר – תוודאי שזה קורה כי את מרגישה שהתקדמת

🔺 כי למדת, כי את מקצועית יותר, כי את נותנת יותר

🔺 לא כי כולן סביבך עושות את זה עדכון מחיר הוא פעולה של גדילה – לא של חיקוי.

והתפתחות אמיתית?

היא לא נמדדת בלייקים או עוקבים.

היא לא מתחילה באינסטגרם –

היא מתחילה בתוכך. במחשבות שלך. בתחושת הערך שלך.

באמונה שאת שווה, שאת יכולה, שאת בדרך הנכונה שלך – גם אם היא שונה משל אחרות. אז אל תנסי להיות מישהי אחרת.

תהיי את. בדיוק כמו שאת.


עם הקצב שלך, עם הרגש שלך, עם הדרך שלך.וזה – הכוח שלך.

וזה – מה שיגרום ללקוחות לבחור בך, להישאר איתך, ולדבר עלייך טוב גם כשהן יוצאות מהדלת.

 

באהבה גדולה,

טל מרדכי ❤️